mmm mmm mmm bla~!

jest fajnie! albo i nie.

czas, terminy gonią… za tydzien juz 2 projekty maja byc gotowe. czy jeden ale, tego i tak duzo. na nic nie mam czasu. nawet w RO nie gram~!!! normalnie nie gram~!! nie mam czasu :( czasem jak mnie tak wezmie to spedze pol nocy z psp w lozku, ale potem nastepnego dnia, tak jak dzis, juz nawet sily ze znajomymi pogadac nie mam. eh…
dzis to my bylismy udani. wyskoczylo oczko miedzy zajeciami – a te wtorki to mamy tak zajebane ze od 9 do 20 na uczelni siedzimy. ostatnio troche wspominalismy poprzedni rok jak to sie na piwo zrywalismy i nawet potem na zajecia wracalismy. wiec, czemu by i dzis tak nie zrobic :) hehehe i standardowo u szkota wyladowalismy. jedno piwko, drugie :) o i zajecia sie zaczely xD no ale student to przeciez ma studenckie 15 minut :P i wpadlismy na laborke tacy usmiani i spoceni po tym sprincie przez pol starego miasta. Wstawieni studenci przyszli kodowac stronki w PHP mmmm~! Skonczylo sie na tym, ze bedzie powtorka z wykladu :D
Dzieki Bogu odciskow sobie nie narobilam, bo pociskam teraz w slicznych kozaczkach na obcasach :)))
w środe otrzesiny, jakos tyrzeba sie zebrac i tam isc. …jakos, w sumie to ode mnie i tak zalezy jakies 40% tego czy pujde, obojetnie jak bardzo bym chciala. mniejsza o to.
niech no ja sobie podlicze co ja mam zrobic.
1. przygotowac przedstawienie i omowienie ppt plexa.
2. a) ogarnac action script do zaprogramowania prostych rochow i czynnosci we flashu. (zainstalowac poprawnie dzialajacy pakiet CS4)
3. zrobic szablon do projektu www. (pojechac po zdjacia, reszta sie zrobi juz)
2. b) narysowac wiekszosc lokacji do gierki…
4. zaczac cos czytac do projektu z zarzadzania. (i tak wiekszosc w grupie bedziemy robic)
5. moze by tak poczytac materialy z finansow, zeby zrobic dodatkowa prace na podciagniecie oceny. (mrzonki…)
6. ZAROBIC DUUUUUŻO PIENIĘDZY ~!!! jestem biedna studentka, nie moze byc, ze zabraknie mi na browar XD – o ironio.
nie lubie miec duzo do zrobienia, chociaz wiekszosc to sa mega fajne rzeczy, to nie lubie jak tego jest duzo :/